![]() |
Kancelář veřejného ochránce práv se rozhodla posílit službu své infolinky pro lidi s postižením nebo pro lidi s horší schopností porozumět mluvenému slovu. Nově mohou využívat přepisu hovoru prostřednictvím tzv. služby transkript.
Služba je určena lidem se sluchovým postižením, lidem se sluchovými potížemi (typicky senioři) nebo např. cizincům, kteří ovládají český jazyk, ale mají obtíže s mluvenou češtinou a upřednostňují psanou formu komunikace. Při využití této služby jsou slova pracovníka na infolince Kanceláře veřejného ochránce práv profesionálně přepisována a volající (stěžovatel) si je čte na svém přístroji (telefonu, monitoru počítače). Přepis probíhá v reálném čase, hovor je tak rovnou převáděn do psané podoby.
Na webových stránkách veřejného ochránce práv je v kontaktech (www.ochrance.cz/kontakty) umístěn odkaz na službu. Zájemce, v něm zadá své telefonní číslo a vyčká na zpětné zavolání. Telefonát přijme a může začít mluvit. Reakce a odpovědi od pracovníka infolinky se mu objeví v psané podobě na monitoru. Hovor prostřednictvím transkriptu je bezplatný.
««« Předchozí text: V krizi dokázali zajistit pro neslyšící klienty všechny požadované přepisy akcí Následující text: Komunikační podpora pro klienty se sluchovým postižením na vybraných pobočkách Air Bank »»»
Ladislav Kratochvíl | 24. 7. 2020 Pá 09.50 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 555x
![]() |
|
Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.
optimalizace PageRank.cz