web se sluchovým postižením

Tyto stránky byly vybrány Národní knihovnou ČR jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví. Stránky jsou archivovány několikrát ročně a jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.

 

Na infolince České průmyslové zdravotní pojišťovny je možné využít simultánní přepis řeči operátorů

Touto nově zavedenou službou reaguje ČPZP na specifické komunikační potřeby klientů se sluchovým či jazykovým handicapem. Nejefektivněji ji využijí lidé nedoslýchaví, ohluchlí, senioři s poruchami sluchu nebo cizinci, jimž psaný text při telefonické komunikaci značně usnadňuje porozumění řeči druhé strany hovoru. Obecně jde o skupiny klientů, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora linky psanou formou, a to online, v reálném čase a doslovně.

Vyvolání služby je velmi jednoduché: na webu ČPZP zvolí klient odkaz na Informační centrum, kde najde odkaz označený piktogramem ucha. Po jeho rozkliknutí napíše do příslušného editačního pole své telefonní číslo a potvrdí tlačítko „Zavolejte mi“. Po vyzvednutí okamžitého hovoru vyčká na písemný pokyn přepisovatele, že může začít mluvit, který se mu zobrazí ve speciálním okně pro přepis. Poté, co se přepisovatel spojí s operátorem infolinky, sdělí mu, že volá klient, který bude využívat službu přepisu řeči, proto může z důvodu čtení textu docházet k menšímu zpoždění v jeho reakcích. Samotný rozhovor mezi klientem a operátorem již probíhá zcela standardně, přepis řeči operátora sleduje klient po celou dobu hovoru v okně na webu.

Výše uvedenou službu zajišťují profesionální přepisovatelé sociálního podniku Transkript online, jejichž vysoká rychlost psaní na klávesnici umožňuje časově efektivní a plnohodnotný rozhovor mezi volajícím klientem a operátorem infolinky. Implementací této komunikační podpory zpřístupnila ČPZP svoji informační linku novému a početnému segmentu zákazníků.

««« Předchozí text: Na novou pražskou linku pro seniory můžete volat s okamžitým přepisem řeči operátora Následující text: Zaměstnanecká pojišťovna Škoda zpřístupňuje svou infolinku osobám se sluchovým handicapem »»»

Ladislav Kratochvíl | 2. 4. 2020 Čt 09.31 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 103x



Pridat.eu Sdílet


Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.

 

Hosting poskytuje LTweb

Cestovní systém City taxi Dřevo Plzeň Maledivy PixelEU Referáty Taxi Plzeň Vtipy Weby na míru Zvesela

 

optimalizace PageRank.cz

Page

 

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!


Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.
Jak dělá pes?
Odpověd: