![]() |
Infolinky jsou vhodná služba pro osoby, které samy mluví, ale potřebují
zprostředkovat řeč druhé strany hovoru v písemné podobě. Využívat ji
mohou také cizinci s částečnou znalostí češtiny.
Při prokliku na název instituce se otevře uživateli okno s výzvou zadat své telefonní číslo a následně je mu zpětně voláno z centra online komunikace pro neslyšící, které ho automaticky propojí se službou v call centru.
Hlas neslyšícího je přenášen klasickým způsobem a hlas operátora je simultánně přepisován – „rozhovor“ je v reálném čase zobrazován na monitoru tabletu či počítače.
Infolinky s doslovným přepisem umožňují klientům sledovat přepsanou komunikaci operátora v reálném čase přímo z webové stránky instituce. Nedoslýchavý či ohluchlý klient má tak vždy jistotu, že stoprocentně rozuměl tomu, co operátor říká.
Instituce | poznámka |
Česká unie neslyšících | Informace ohledně simultánního přepisu a činnosti. |
ČSOB | |
innogy | |
Košík | |
Krajský úřad Středočeského kraje | |
Městský úřad Tábor | |
Národní rada osob s postižením (NRZP) - Brno | infolinky s doslovným přepisem na pobočkách Brno, Ostrava, Pardubice. |
Národní rada osob s postižením (NRZP) - Ostrava | infolinky s doslovným přepisem na pobočkách Brno, Ostrava, Pardubice. |
Národní rada osob s postižením (NRZP) - Pardubice | infolinky s doslovným přepisem na pobočkách Brno, Ostrava, Pardubice. |
T-Mobile | |
Úřad MČ Praha 12 | |
Úřad MČ Praha 2 | |
Úřad MČ Praha 20 | |
««« Předchozí text: Službu pro sluchově postižené spoluobčany a seniory zprovoznila Praha 2 Následující text: Výuková videa s titulky »»»
Ladislav Kratochvíl | 20. 9. 2019 Pá 12.33 | Komunikace, Sluch, Různé | trvalý odkaz | tisk | 1234x
![]() |
|
Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.
optimalizace PageRank.cz