* Umožňuje sdělovat požadavky po telefonu a odpovědi od innogy si
číst
* Bezplatná linka je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin
* Služba je vhodná i pro nedoslýchavé seniory
Energetická společnost innogy spustila ve spolupráci s firmami Transkript a
TextCom novou službu pro zákazníky, kteří trpí poruchami sluchu. Služba
nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase.
Sluchově znevýhodnění zákazníci tak mohou snáze komunikovat
s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných
zákaznických centrech.
Jak služba funguje? Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na něj mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.
Obdobný systém komunikace testuje innogy také v pěti zákaznických centrech, a to konkrétně v Plzni, v Praze na Chodově, v Plynárenské ulici v Brně, v Ústí nad Labem a v Plynární ulici v Ostravě. Pokud se služba osvědčí, innogy ji rozšíří do svých dalších zákaznických center.
„Chceme poskytovat kvalitní služby všem zákazníkům – tedy i hendikepovaným. Přepis mluveného slova pro sluchově znevýhodněné je dalším dobrým krokem, který jsme v této oblasti učinili. Služba je navíc vhodná i pro nedoslýchavé seniory,“ řekl Lukáš Roubíček, jednatel společnosti innogy Zákaznické služby.
Vlastní přepis mluvené řeči ve společnostech Transkript a TextCom provádí sedm zaměstnanců, z toho šest nevidomých. „Jde o lidi, kteří svůj hendikep dokázali proměnit v přednost, neboť svou práci zvládají bravurně. I díky spolupráci s innogy můžeme dále rozvíjet naše nekomerční služby, jako je například aplikace eScibeDroid pro lidi s poruchami sluchu. Těch je v Česku asi půl milionu,“ poznamenává ředitel společností Transkript a TextCom Zdeněk Bumbálek.
Zákazníci innogy využívají široké spektrum komunikačních kanálů,
prostřednictvím nichž vyřizují záležitosti spojené s odběrem zemního
plynu a elektrické energie. Kromě 40 zákaznických center po celé ČR mohou
volat na zákaznickou linka 800 11 33 55. Linka je pro zákazníky k dispozici
nonstop, stejně tak e-mailová adresa info@innogy.cz. Zákazníci
mohou využívat i online chat na internetových stránkách www.innogy.cz.
Martin Chalupský
tiskový mluvčí innogy v ČR
T 267 974 464
martin.chalupsky@innogy.com
Abyste nemuseli tuto infolinku hledat, tak je na adrese https://www.innogy.cz/…o-neslysici/
««« Předchozí text: Levná naslouchátka mohou sluch ještě víc poškodit Následující text: Program 7. ročníku festivalu Týden komunikace osob se sluchovým postižením »»»
Ladislav Kratochvíl | 15. 2. 2019 Pá 12.27 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 516x
Sdílet |
|
Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.
optimalizace PageRank.cz