webík s vypnutým zvukem

Tyto stránky byly vybrány Národní knihovnou ČR jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví. Stránky jsou archivovány několikrát ročně a jejich záznam je součástí České národní bibliografie a katalogu NK ČR.

 

Infolinka ČSOB umí nově komunikovat i s neslyšícími

Infolinka ČSOB umí nově komunikovat i s osobami, které trpí vadami sluchu. Neslyšící nebo nedoslýchaví klienti mohou využít telefonický kontakt podporovaný online simultánním přepisem. Ten odstraňuje komunikační bariéru mezi klientem a operátorem linky, je časově vysoce efektivní a zajišťuje klientovi rovnoprávný přístup k informacím a službám. V Česku unikátní službu mohou využívat i cizinci, kteří umí česky jen částečně a psaný text je pro ně snadnější na porozumění.

Služba funguje velmi jednoduše. Klient najde v horní liště hlavní stránky webu ČSOB piktogram ucha, který odkazuje na „Online přepis klientské linky pro neslyšící nebo nedoslýchavé osoby“. V odkaze jsou stručné informace o službě a především pole, kam klient vepíše telefonní číslo a potvrdí tlačítko „Zavolejte mi“. V tu chvíli se na webu otevře okno pro přepis a systém automaticky ihned volá klientovi. Ten už jen vyčká na písemný pokyn přepisovatele, že může začít mluvit. Tato instrukce se objeví v okně pro přepis, kde také klient po celou dobu hovoru sleduje simultánně přepisovanou řeč operátora infolinky. Od okamžiku, kdy klient začne mluvit, již probíhá standardní telefonický hovor.

Tuto v ČR zcela novou službu zajišťuje společnost TextCom s.r.o. Většinu jejího profesionálního týmu tvoří nevidomí přepisovatelé dosahující rychlosti psaní na klávesnici až 600 úhozů za minutu.

Společenská odpovědnost dlouhodobě patří k základním pilířům naší filozofie i podnikání. V rámci celé řady aktivit dbáme i na to, aby zdravotně postižené osoby měly zajištěn přístup k našim službám a mohly využívat naše produkty. Vedle budování bezbariérových poboček přizpůsobujeme lidem s hendikepem například i bankomaty nebo mobilní aplikace. Mám velkou radost, že nejnověji umožňujeme využívat infolinku neslyšícím, což navíc nabízíme jako první banka na trhu," vysvětluje Petr Hutla, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný mj. za oblast společenské odpovědnosti.

««« Předchozí text: Nalaďte formu na Severský filmový podzim 2018 Následující text: Není možné rozklikávat každý pořad v televizních programech »»»

Ladislav Kratochvíl | 19. 11. 2018 Po 09.25 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 18320x



Pridat.eu Sdílet


Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.

 

Hosting poskytuje LTweb

Cestovní systém Dřevo Plzeň Emona Kroni Maledivy PixelEU Referáty Taxi Plzeň Vtipy Weby na míru Zvesela

 

optimalizace PageRank.cz

Page

 

Komentáře k textu

- Formulář pro nový komentář

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!


Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.
lžící se
Odpověd: