![]() |
Už ve všech 73 Era
finančních centrech po celé České republice se neslyšící či těžce
nedoslýchaví lidé pohodlně domluví s klientskými pracovníky, a to díky
plošnému zavedení služby Era eScribe. Půlroční testování ukázalo, že
osobám se sluchovým postižením tato služba zásadně zlepšuje orientaci
v nabídce a pracovníkům poboček usnadňuje zpracovávání požadavků
klientů.
Era eScribe oceňují sami klientští pracovníci, kterým usnadňuje
komunikaci se sluchově postiženými klienty. „Dorozumívání se
sluchově postiženými klienty bylo do zavedení simultánního přepisu mnohdy
komplikované a zdlouhavé a hrozilo, že dotyčný nedostane informace, pro
které si přišel. Teď už je takovýchto situací minimum a my jsme rádi,
že klientům i sobě šetříme čas – průměrná doba jednoho přepisu
zabere 4 minuty a 20 sekund – a hlavně můžeme všechno velice
srozumitelně vysvětlit," říká Martina Bočanová z pražského Era
finančního centra v Revoluční ulici.
Využití služby Era eScribe, zdroj Transcript-online
Shrnutí využití služby | |
---|---|
měsíc | počet klientů |
Červenec | 23 |
Srpen | 66 |
Září | 12 |
Říjen | 13 |
Listopad | 48 |
CELKEM | 162 |
Také Ladislav Kratochvíl, který sluch ztratil ve čtyřiceti letech po operaci mozkového nádoru, vyzdvihuje hlavní přednosti online přepisu: „Konečně jde o plnohodnotnou komunikaci, kdy si nemusím polovinu domýšlet, protože odezírání není nikdy spolehlivé a při psaní na papír jsou sdělení téměř vždy zredukována do holých vět, nebo dokonce do jednoho slova. Obzvlášť při jednáních v bance je velmi důležité vše co nejpodrobněji vysvětlit. Klientská pracovnice se také nemusí soustředit na psaní, ale na obsah sdělení, jako u slyšících klientů, takže mám stejné informace, jako kdybych slyšel."
Co je Era eScribe:
Era eScribe je speciální simultánní přepis, díky němuž může
neslyšící pohodlně sledovat odpovědi klientského pracovníka na monitoru
počítače. Stačí, aby si zákazník o tento přepis požádal, a pracovník
pobočky se telefonicky spojí s přepisovatelem, kterého zajišťuje
společnost Tanskript on-line. Poté otevře soubor na webové stránce Era
eScribe a od této chvíle se veškeré promluvy pracovníka, přenášené
přes telefon do sluchátek přepisovatele, budou ihned zobrazovat v textové
podobě na monitoru. Oba účastníci rozhovoru tak mají jistotu, že
neslyšící klient dostal všechny potřebné informace a správně jim
porozuměl. Na projektu spolupracují Era, Transkript-online s.r.o. a Česká
unie neslyšících.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s.
««« Předchozí text: Vodafone spustil eScribe přepis pro neslyšící Následující text: Novinky z Helpnetu 20. 1. 2013 »»»
Ladislav Kratochvíl | 6. 12. 2012 Čt 10.00 | Komunikace | trvalý odkaz | tisk | 2679x
![]() |
|
Stranovzhled Kráťa 8/2003. Změna koncepce 5/2006. Změna na redakční systém RS2 2008.
optimalizace PageRank.cz